keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Daisyn karkkipussi/käsityöpussi 7B




Tein kankaat pari viikkoa sitten ja tein niistä oman 
tyylisiäni. Minun musta valkoinen kangas on tehty 
teippiä ja maalia käyttämällä. Minun toinen työ oli 
tehty solmuvärjäyksellä. Punakeltainen työ tehtiin 
painamalla perunalla. Viimeinen työ ei ollut 
suosikkini, mutta sitä oli kiva tehdä.
Minä pidän eniten mustavalkoisesta työstäni. 


 Tein pussin, jossa säilytän karkkejani. Voisin 
käyttää pussia muihinkin käyttötarkoituksiin.
Pussin tekeminen onnistui mielestäni hyvin, ja 
tykkään siitä tosi paljon. Mikään ei ollut liian  
vaikea mutta välillä tarvitsin apua.

Saumurilla ompelu oli hieman vaikeaa, mutta nyt 
osaan paljon enemmän. Olin vahingossa saumurilla 
ommellut kaikki neljä sivua mutta purin yhden sivun 
ja sitä ei edes huomaa enää. Olen tyytyväinen minun
työni kanssa ja sen tekeminen oli superkivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti